Klachtenafhandeling



KLACHTAFHANDELING

Bij ons draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een vervelende ervaring hebben met onze service of een product, dan horen wij dit graag. Neem hiervoor contact op met de klantenservice, dan proberen we snel tot een oplossing te komen.

Natuurlijk kunt u uw klacht ook schriftelijk kenbaar maken, dit kan naar onderstaand adres. Voor een vlotte afhandeling van uw klacht, vragen we u om de onderstaande gegevens te vermelden:

1. Naam + adresgegevens
2. Order- of factuurnummer
3. Omschrijving van uw klacht

Gruteke
t.a.v. klachtenafhandeling
Laurentiusdijk 23
4651 TJ Steenbergen


Zodra we uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Binnen 14 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging krijgt u een telefonische of schriftelijke reactie.



U kunt uw klacht ook aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.


 

Wij gebruiken cookies voor analyse, functioneren en persoonlijker maken van de website. Gaat u verder op de site? Dan geeft u toestemming om cookies te plaatsen. Dit bericht verbergen Meer over cookies »