Garantie



GARANTIEVOORWAARDEN

Wij leveren uitsluitend kwaliteitsproducten met Nederlandse garantie. Toch kan het voorkomen dat een product defect raakt na ingebruikname. In dit geval zullen wij trachten snel een oplossing te bieden. Standaard heeft u 2 jaar garantie op de door ons geleverde producten. Daarnaast hebben de meeste fabrikanten een langere fabrieksgarantie. Bij uw bestelling ontvangt u altijd een pakbon / factuur. Bewaar deze goed want het is onderdeel van het garantiebewijs.

Garantie binnen de zichttermijn
Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken we u binnen de zichttermijn contact op te nemen met onze klantenservice. Het product wordt dan direct omgeruild.

Garantie buiten de zichttermijn
1. Tijdens de garantieperiode
Tijdens de garantieperiode worden reparaties van gegronde technische defecten gratis uitgevoerd. Meldt het defect bij onze klantenservice.

2. Na de garantieperiode
Ook na de garantieperiode kunt u zich tot ons wenden voor een reparatie. U moet dan wel rekeninghouden met de gebruikelijke reparatie- en voorrijkosten.

Er kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie:
1. normale slijtage
2. beschadiging door oneigenlijk gebruik en niet naleven van de gebruiksaanwijzing
3. beschadiging door opzet of nalatigheid
4. onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud

Downloads:
Voorwaarden (pdf)


 

KLACHTAFHANDELING

Bij ons draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een vervelende ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. Lees hier meer over de klachtenprocedure


 

Wij gebruiken cookies voor analyse, functioneren en persoonlijker maken van de website. Gaat u verder op de site? Dan geeft u toestemming om cookies te plaatsen. Dit bericht verbergen Meer over cookies »